Vertrekkensklaar!!!! - Reisverslag uit Hasselt, België van Evelyn, Nancy, Geert en Dilara - WaarBenJij.nu Vertrekkensklaar!!!! - Reisverslag uit Hasselt, België van Evelyn, Nancy, Geert en Dilara - WaarBenJij.nu

Vertrekkensklaar!!!!

Blijf op de hoogte en volg Evelyn, Nancy, Geert en Dilara

10 November 2014 | België, Hasselt

Welkom !
Vanuit VTI-Hasselt HBO5 Verpleegkunde gaan vier studenten met een begeleidende leerkracht naar Bolivia. Op dit blog kunnen jullie lezen hoe zij hun verblijf in het armste land van Zuid-Amerika ervaren.
Van 12/11 tot 10/12/2014 verblijven Geert DAENEN, Dilara HENDRIX , Evelyn KISS, Nancy THIJS en Willy VERVOORT (leerkracht) in Santa Cruz.
De Vlaamse 4de pijler organisatie ( www.quetevayabien.be ) maakt het mogelijk om in de Boliviaanse organisatie Alalay ( www.fundacionalalay.org ) stage te lopen.
Veel leesplezier !!

• 11 November 2014 - 20:00

Katleen Baldewijns:

Voor jullie allen een supergeslaagde stage gewenst!
    We zijn benieuwd naar je belevenissen.
    Veel succes.

• 11 November 2014 - 20:04

Kathleen Vlekken:

dag studenten, collega,
    Ik wil jullie een goede reis wensen, een heus avontuur gaan jullie tegemoet!
    Zorg goed voor elkaar!
    Kathleen

• 11 November 2014 - 20:10

Nele Nijs:

... "Wish it, dream it, do it" ...
    Het moment waar jullie zo naar uitkeken is eindelijk daar. morgen vertrekken jullie voor een onvergetelijke stage naar Bolivia: klaar om de honingzalf uit te proberen en EHBO-les te geven aan de begeleiders van straatkinderen. Dit wordt een super ervaring! Geniet van elk moment ... van grote en kleine dingen, zorg voor elkaar, wees dankbaar voor elke dag. Wij wachten volop op de eerste verhalen / foto's en hopen zo toch een beetje in te leven in jullie Boliviaanse ervaring.
    Doe het goed en heel veel succes !!!

• 11 November 2014 - 20:17

Mandy Switten:

Ik wens jullie allen een hele fijne en leerrijke stage toe!! Het zal zeker een unieke ervaring zijn!
    Geniet ervan en let goed op mekaar!

Groetjes, Mandy

• 11 November 2014 - 20:41

Nicole Exelmans:

Beste studenten en collega, ik wens jullie een prachtige reis! Zorg goed voor mekaar. Geniet van dit mega avontuur! Ik kijk al uit naar de foto's!
    Veel succes!

• 11 November 2014 - 20:56

Miet Bijnens:

Alvast een goede reis naar het verre Bolivia! Ervaar, leer en geniet van de dingen die jullie pad kruisen. Wij zijn al nieuwsgierig naar de verslagen!
    Heel veel succes en zorg goed voor elkaar!

• 12 November 2014 - 22:04

Erik Cuyvers:

Waarschijnlijk hebben jullie er nu al een hele reis op zitten. Heel veel succes, maak er een deugdvolle ervaring van! Ik kijk uit naar jullie verslagen.

• 13 November 2014 - 09:35

V.Al.D:

Jongens, heel veel succes ginder! We kijken uit naar de verhalen! Genieten!! :D
    Heel veel groetjes van Val.D!

• 13 November 2014 - 16:02

Francine Doucet:

Leuke ervaring, maak er iets mooi van.
    Lieve groeten
    Francine Doucet

• 13 November 2014 - 16:58

Nathalie:

Wanneer komen jullie aan???

• 13 November 2014 - 21:07

Samantha Silkens:

Een hele boeiende tijd gewenst! Ik kijk al uit naar jullie verhalen.

• 14 November 2014 - 15:04

Catherine Van Houtte:

Ik wens jullie allemaal een reis om nooit te vergeten! Geniet van de kleine dingen, leer uit al de nieuwe ervaringen en de cultuur. Kortom het wordt een super ervaring. Veel succes en we kijken vol spanning uit naar de foto's en verslagen.